Party och amublansbesök.

Gårdagen var fylld med mystik om jag uttrycker mig så.
Det kom folk eftersom och sen var vi riktigt många. Det
slutade med att dom flesta åkte ut på krogen men sedan kom
det in mer folk men vid fel tillfälle. Då hade en vän till mig just
skadat sig och fick åka ambulans. Så jag avbröt min fest och
följde med. När jag satt där med resterande nära så ringde
jag ett onödigt samtal. Men sånna ting får hända ibland dom också.
Fick en massa samtal iallafall om att en viss Mr.s ville komma tillbaka
och festa med oss. Även från annat håll. Jag kom hem kring 4 och då
satte jag och angelica på musiken på järnet och började damsuga
och sjunga. Jag hade som sagt en bra och rolig kväll men detta är ju
bara en början så man får lära sig från de misstag man gjorde och
sedan göra det ännu bättre bara.


Min frukost.

promenad till skolan.

lunch

redovisning (Y)

efterrätt, haha. Mycket mat, fika och sådant nu.

Angelica gjorde annat än SO iallafall ;)

darlings

yun i bilen.

Max till middag.

Ankan







Jaha..... vad händer här måntro?

David, stefan och sara.

angelica och tina, myser?.......

Ja, fredde somnade.

Nattmat, hehe.

Angelica, redo för sängen?

Xoxo/F

Skrivet av: J

Hahah partfredde! (Y)

2009-02-28 - 13:40:43

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0