Well maybe it suposed to end up like this..

Wiho, vilken dag det varit hitils!
Fick presenter och massor med gratulationer
på skolan. Sedan efter skolan gick jag och mina tjejer
och fikade på wayne's coffe. Jag åt en foccacia med
kyckling och ceaser, det var superrrb. Efter det strosade
vi omkring på stan och jag fick med lite saker.
Inköpen får ni se i nästa inlägg.





mitt paket från ankan















Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

HAHAHAHA! Jag ser så extremt glad ut!

2009-02-19 - 19:52:27
Skrivet av: helena

grattis fellan på din dag!:)

elin werner är min snygging btw!;) haha

2009-02-19 - 20:39:41
Blogg: http://hkarlstrom.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0