karamellkungen

Hej mina fina rosor!
Jag ligger nu i sängen med min karamellkungen påse och har vaknat för ett litet tag sedan. Jag har tyvärr feber och huvudvärk, perfekt såhär innan midsommar. Jag är nog inte en tursam människa trotsallt. Kryckor på valborg, sjuk på examen och nu sjuk till midsommar med, vilket missöde.
lunch på subland
sött linne från h&m som ska göras om
halvlånga shorts från cubus som ska slitas upp
asball hatt
och för att avsluta detta, middag på bigboy
XOXO

Skrivet av: Anonym

Du kanske borde ta det lite lugnt ;)

2009-06-17 - 16:33:49
Skrivet av: joanna

haha,samma linne som mig

2009-06-17 - 21:37:50
Blogg: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Skrivet av: Din fina ros

Hej min fina blåklocka.

Jag lider verkligen med dig!

2009-06-17 - 22:48:23
Blogg: http://allaboutangie.blogg.se/
Skrivet av: Sömmerskan

Att linnet ska göras om - innebär det att jag ska vara inblandad? :)

2009-06-18 - 13:18:36

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0