Jag går nu den väg, som du planerat för mig.



Anonym om Grillat och nodo:
vart har du köpt linnet/korsetttopen ? den var skitsnygg?
Cubus


Josefine om Stan med min BFF:
Du är hemma med feber och sjukanmäld från skolan men ska ändå upp på stan och shoppa? Förstår inte alls logiken i det.
Jag var varken sjukanmäld eller hade feber. Igår hade jag feber och idag hade jag sovmorgon.
Yttra dig inte innan du vet hela sanningen.

Anonym om Hemligheter med modeisdelicious!:
kamera?:)
Wrong

Anonym om Nå, vad säger ni? Hot or not?:
var kommer skorna ifrån? :)
Halens

Anonym om You stole, you broke, you're such a joke to me.:
vart har du köpt solglasögonen?=)
H&m herravdelning

Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0