Symphony

Hej!

Jag är nu hemma från tjejkvällen, lite fynd blev det och även en middag på subland. Känner mig jättehängig och hade velat ha lite tigerbalsam över min rygg, men icket, jag får vänta tills mamma kommer hem kl.11, lär nog sova vid det laget.

Inköp:

Middag på subland. Jag drack en äppeljuice, duktigt va linn? :)

Min babe plockar ögonbrynen.

Kavaj från h&m barn 249:-

Kizz tischa från h&m 129:-

Asballa leopard leggings från h&m 99:-

Örhängen från glitter 65:-

Puder 49.50, ögonbrynspenna 29.50, puderpuff 9.50

Löparbyxor från intersport 350:-

TTYL


Skrivet av: ida forsberg♥

vilken storlek har du på kavajen ? :)

2009-10-01 - 22:08:33
Blogg: http://iiidaforsberg.blogg.se/
Skrivet av: linn

oh baby!! jag är imponerad;)

2009-10-02 - 19:25:05

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0