With you, with you, with you.

Hej!

Nu kommer ni få höra några ord från en otroligt glad tjej. Efter skolan så åkte jag, Klara och Linn och kollade på lägenheten, direkt jag såg den, så visste jag att det var den jag skulle ha. Dagen började inte bra, utan slutade även fantastiskt på inpuls med ett Core pass och sedan ett spinningpass. Ska rensa ut min garderob nu, sedan fortsätta med min ekonomiplan, och sedan börja skriva på mitt svenska tal.




Jag hann till och med äta frukost :)






TTYL


Skrivet av: OlleIsPumped!

Kul i luleå? :)

2009-10-06 - 10:45:05
Blogg: http://penispumpers.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0