John mayer!

Nu har jag precis duschat färdigt. FAN! fräsch brutta nu alltså. Jag vet inte vad det är med mig idag, är på så löjligt bra humör att det inte är sant. Ska och sola nu (jag vet, jävligt onödigt att duscha) men jag stod inte ut med att se mig i spegeln alltså.





Pussar!

Skrivet av: aa

med vem ska du till turkiet?

hur länge ska du va drä?

kmr du blogga i turkiet? :D

2010-04-27 - 18:28:44
Skrivet av: lilleN

SHIT , JAG HAR LÄNGE VELAT HA EN PIERCING OCH MEDANS DU ENNU HAR ETT HÅL MI NAVELN SÄTT IN EN PIERCING , GUMMAN LILLA DET ÄR JÄTTE FINT!!! :)



oj förlåt för att det blev stora bokstv men rokade ha på caps.



tacksam för svar!

2010-04-27 - 18:35:10
Skrivet av: Amanda

Kan du inte lägga upp bilder på eran lägenhet? Det hade varit jättekul att se! :)

2010-04-28 - 14:27:33

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0