My words.

Hola folks!

Jag har precis kommit ut ur en mycket välbehövd dusch, thank god. Gårdagen rocka på som aldrig förr, men målet var ju faktiskt att skriva historia. Vi förfestade lite på björks innan det var dags för oss att dra iväg på den "riktiga" förfesten på Tuna. Alla dära var jättetrevliga, och det vart ett och annat glas för mycket. Vi åkte partybuss in till stan där den riktiga historian skrev. Öltält, karusell, pad thai, pojkar, kyssar, pirr, efterfest, lapdance och you name it, mer än så har jag inte tänkt säga :)






Tove, Jenny och camilla.

Viktoria och Emmy.

Den fina rosen jag fick :)

Ante, Jenny och macke.

Ante med den lilla ölen.

Jenny visar hur man gör en lapdance, CHECK!

Jag hade kunnat göra om denna helg 10 gånger till, tack för en helg jag aldrig kommer att glömma.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0