keep bleeding inlove

Hej kära vänner!

Idag har jag inte hunnit med så mycket. Skulle egentligen och ta mitt passfoto idag, men då hade dem flyttat? inte så jättelyckat från min sida, haha. Sen har jag varit på stan med en av mina bästa vänner, Emmy. Vi shoppade lite och lunchade/ åt middag på subland.

 




Flätat armband från JC

Sen tyckte även min plånbok att det var dags för en ny bikini, tackar för det! Jag gillar vitt.


Skrivet av: julia

Vart har du köpt den dära bikinin? :)

2010-02-03 - 23:03:59
Skrivet av: Ida

Vilken trevlig blogg du har : undrade bara om den svart/vit randiga klänningen finns kvar? :)

2010-02-03 - 23:50:23
Blogg: http://elfvin.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0