Tonårsliv

Hej bloggen!

Just nu sprudlar jag av lycka. Har fått min lön, beställt tid för att göra gelenaglar, kollat på resor inför någon kommande vecka, detta kommer bli perfekt. Saker och ting börjar falla på plats och jag passerar alla motgångar som kommer, jag älskar livet just nu, och det älskar med mig med.

När jag är lycklig så vill jag blogga, jag vill att alla i hela världen ska få se hur underbart lyckligt lottad jag är, utan att vara skrytsam eller högfärdig.



Ska även och kolla på en ny telefon imorgon, vilken lycka!!

Skrivet av: Anonym

vet du om det är någon affär i piteå som tar hål i "lill örat" den där lilla saken framför där ljudet kommer in? ska dit på torsdag så skulle vara tacksam för svar.

tack på förhand

2010-01-05 - 01:21:58
Blogg: http://minnnaalindgren.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0