I will never look back.

Godmorgon folks!

Det blev en alldeles för sen natt igår eftersom jag fick besök och mat från sunes. Sedan såg vi en film "Prinsessan och Grodan" en typisk kärleks-felice-film. Jag älskade den. Nu ska jag slänga på mig lite make och sedan åka till jobbet.

'
Det är nog bäst man gör någonting åt frisyren också, god damn!


Skrivet av: Anonym

Gud vilken snygg långklänning du hade på ett inlägg nedan! Gick inte att kommentera inlägget, så jag skriver här :) Vars har du fyndat den? =)

2010-07-04 - 01:28:30
Skrivet av: Anonym

kand u inte göra en fet "comeback" om man säger så?



Du gör om din design så den blir typ PANG! Typ magnet blogg. Hade varit mycket roligare att läsa om den var lite roligare :D



de var bara ett tips till dig ;D

2010-07-04 - 15:47:09

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0