burn up in your atmosphere.

Godmorgon! Eller, ja. Jag gick aldrig riktigt och la mig.

Har iallafall gjort mig i ordning för att åka till luleå och packa ihop mina saker. Även fast hon som har den i första hand ska köpa iprincip allting av mig, haha. Men de saker jag vill ha kvar, i'm gonna take them with me. Är på riktigt bra humör just nu, hoppas det håller i sig. (Vilket det nog inte kommer göra).

Cheer me up! Lite egoboost kommentarer tack, haha!






Dagens outfit:
Kavaj - Gina tricot
Sammetsleggins - HM
Convere - team sportia
Slappt linne - crocker
Flätat armband - JC

Smell you later, I hope(?)


Skrivet av: carro

sjukt söt!=)

2010-03-16 - 08:40:05
Skrivet av: Anonym

vad kostade kavajen från gina? =)

2010-03-16 - 13:23:27

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0