Frågestunder

 

Anonym om Frågestund!:
vem tycker du är den snyggaste tjejen i piteå?från 96, 95, 94, 93, 92, 91 osv :)
Oj! det var en svår fråga eftersom jag inte kollar in tjejer på det sättet, hehe. Men om jag måste svara så skulle det nog vara Sandra Nordin, någon jag känt sen jag föddes. Hon är riktigt vacker!


Anonym om Frågestund!:
är du nöjd med din kropp?
Ja, jag är nöjd med min kropp. Varför ska man vara missnöjd? :-)


K om Frågestund!:
vad tycker du om josefinlu?
hur mycket tjänar du ca när du jobbar?
vars trivs du bäst piteå elle rluleå?
1.Jag har inga åsikter om henne eftersom jag inte känner henne. Men hon verkar vara en bra tjej.
2. Det är väldigt varierande, men förra månaden drog jag inte en lön på över 6000kr
3. Jag trivs bäst i luleå faktiskt. Människorna där är snällare och mer öppensinnade.


piteasflicka om Frågestund!:
hur många läsare har du på ett ungefär per dag. :) säg i heltal. :D
Hm, det är också ett väldigt varierande svar. Men jag skulle säga kring 2000-2500


Anna om Frågestund!:
Är LV-väskan äkta? Om den är det, hur hade du råd? :O
Jo, den är äkta. Hur jag hade råd, ja, det undrar jag med. Haha, nämen. Jag har sparat, också jobbar jag :)


Anonym om Frågestund!:
Varför ska du flytta hem igen?:)
Jag ska flytta hem för att jag har hoppat av min linje och ska börja jobba. Finner ingen anledning att bo i luleå då även fast jag trivs som fisken i vattnet=)


melissa  (
[email protected]) om Frågestund!:
hur lång är du?
är du svensk ? om du inte är isf vart kommer du ifrån?
vad tyckerr du om kissie?
vilken/vilka är dina favvorit bloggar som du kollar ?
sjukt fiiin är du ! puss
1. Jag är 168cm lång. 2. Jo, jag är svensk. 3. Jag har inga åsikter om henne, eftersom den uppfattningen jag fått är att hon kör ett rollspel i sin blogg. Även fast det inte är ett schysst yttre hon har tagit på sig så har hon ändå lyckats. 4. Jag läser alla storbloggare som, kissie, kenza, blondinbella, gaybloggen, paow, dessie, rebecca simonsson, carolina gynning, foki och cimon från paradise hotel (han är het, hehe).

Tack för den fina komplimangen!



carro om Frågestund!:
vill du tatuera dig? isf var och vad?
Jag vill tatuera mig en bit nedanför nacken. Sedan vill jag skriva något fint och betydelsefullt på ett annat språk.


louisee om Frågestund!:
vad är du mest nöjd med på dig själv?
Vad skulle du helst operera om?
Hm, svår fråga. Om jag får säga det så skulle jag nog säga mitt ansikte. Om jag fick operera någonting så skulle det nog vara.. mina bröst kanske? Nej, jag vet inte. Fettsugning. Har inga behov av det. Men om jag var tvungen så skulle det nog vara någon av de två övre.


moa om Frågestund!:
vilka bloggar i piteå läser du? :)
Bloggarna från piteå som jag läser är.

Sandranordin.com, Forgivemee.blogg.se, sarastenbergs.blogg.se, carolinehedmans.blogg.se(även om hon inte är pitebo längre), allaboutangie.blogg.se, sedan så är det nog inga fler.


Hoppas ni fick svar på det ni ville. Frågestunden är inte över ännu, så fortsätt fråga!


Skrivet av: Anonym

Hur mycket väger du ? :)

2010-03-05 - 13:40:47
Skrivet av: Elin

Har du kvar din smiley? :)

2010-03-06 - 01:57:04
Blogg: http://trelins.blogg.se/
Skrivet av: louise

hur gammal är du ?

hur får du läsare?

har du några syskon ?

har du pojkvänn ?

2010-03-07 - 15:13:57
Skrivet av: lisa

kan du skicka din spotify lista ?

2010-03-07 - 15:19:41
Skrivet av: anonym

Bara lite frågor.

1. hur mycket väger ´du?

2. Hur lång är du`?

3. vad älskar du mest att göra?

4. Håller du på med någon kille nu?

2010-03-25 - 12:47:49

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0