I like gifts

Jag tänkte avslöja en liten hemlighet för er! Jag älskar överraskningar och små presenter. Som dessa armband., dom fick jag av mamma i morse, helt utan anledning. Kan nog bero på att jag är så söt! Haha.


Det övre armbandet med nitar, och det undre armbandet med en typ av dragkedja, love them!


Skrivet av: sara

skicka din spotify lista då =D

2010-03-08 - 17:18:17
Skrivet av: ida forsberg♥

vars kommer dem ifrån? alltså armbanden? :) jätte snygga var dem :)



skriv helst svaret på bloggen min för kommer glömma bort att se svaret här :S

2010-03-20 - 18:26:09
Blogg: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0