Just to make through.

Hej!

Det har varit dåligt på bloggfronten idag, mest för att jag flyttat ut ur lägenheten, sagt hejdå till mina fina vänner, packat in och packat ur, käkat på max och nu har jag gjort mitt rum lite cosy. (Det är lång ifrån färdigt).









Hejdå fina lägenhet!








Provade på Maria Montazamis kycklingburgare, jag tycker den var helt ok faktiskt! Ingenting slår green mål <3

Mina kära mjukisdjur, man är aldrig för gammal för att ha ett.

Nu ska jag göra någonting att äta. Mamma och jag sköt upp restaurangbesöket till imorgon, klokt av oss!

PUSS!


Skrivet av: Amanda

Hej har en fråga, snusar du?

Älskar din blogg kram.

2010-03-17 - 13:07:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0