Lät du henne komma närmre?

Jag ville mötas nånstans nere på djupet
Jag har varit där förut och jag är inte rädd.
Och dina ögon ja dem ändrar färg i ljuset
Men de kan titta nu jag är beredd.

Och vi talar sällan högt om våran framtid
Vi talar aldrig högt om det vi har

Dina drömmar blir allt svårare att se nu.
Och mina finns snart inte längre kvar


hur ska man älska nån som har älskat nån förut?


Skrivet av: .

kan du inte berätta mer om varför du ska flytta från luleå, hoppa av skolan och allt det där?



älskar din blogg!! du är grym

2010-03-08 - 20:48:20
Skrivet av: B

Melissa Horn har så fina låtar (texter)! =)

2010-03-08 - 21:05:50
Blogg: http://beatricc.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0