Let me go

johanna om Godnatt från mig!:
vars har du köpt dina solglasögon? :)
Mina solglasögon är från gina tricot :)


lisa (
[email protected]) om Frågestunder:
kan du skicka din spotify lista ?
Absolut!


louise (
he[email protected]) om Frågestunder:
hur gammal är du ?
hur får du läsare?
har du några syskon ?
har du pojkvänn ?
1. Jag är 17, 2. Jag vet faktiskt inte. Jag har min bloggadress usatt på facebook. Det är kanske så folk hittar? 3. Ja, jag har världens bästa storasyster. 4. Nej, jag har ingen pojkvän.


Anonym om
love story:
kan inte du sälja ut mera klädr?=)=)
Ja, jag har tänkt göra det snart igen :)


erik axelsson om
love story:
hej kommer du ihåg mig från PSG discot förra året??
:*
Hej! Jo, jag kommer ihåg dig:P


Elin
om Frågestunder:
Har du kvar din smiley? :)
Nej! Jag har tagit ut den.


Anonym om
Frågestunder:
Hur mycket väger du ? :)
50 kg prick! :)


Skrivet av: mikaela

Bara några snabba korta frågor! :)



1. Var beställer du ditt löshår?

2. Hur lyckas du hålla det så fint länge?

3. Har du några tips på löshårs schampon?

4. Hur ofta köper du nytt löshår? :)

5. Limmar du fast träns med silikon lim eller något annat?



2010-03-08 - 19:04:32

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0