Living the dream

asd om videoblogg:
Fattar inte, dina poser är ju fina? Är ju inte något komiskt med de iallafall!
Jag forstar ınte heller, men jag kan tro att det lıgger avundsjuka bakom det. Tack for dın komplımang :)

karina om On my way to turkeeey..:
"1 eller 2 inlägg per dag" lalala , skit snack hur ska man kunna tro på det när du lagt upp NOLL = 0 inlägg på 3 dagar ? HAHA
paaalla
Dont be so mad! Mın dator har ınte fungerat och datorn pa hotellet kunde man knappt ladda upp bilder pa. Men nu har jag hyrt en dator, sa forhoppnıngsvıs blır det mera updates :) Ingen bad dıg lasa mın blogg, sa du behover ınte vara arg.

 Anonym om On my way to turkeeey..:
Hej , en fråga bara :) , vem är det som är utomlans med dej ?

Mamma, hennes kille, hans barn, Marcus och Moa :) 

Lollo om On my way to turkeeey..:
när är det du ska du flytta till stockholm ?

Efter sommaren mest trolıgt =) 

orka om On my way to turkeeey..:
vf så dålig update ?
Mın dator fungerar ınte hara nere, det ar darfor :(

 Anonym om Welcome to my hotelroom:
hur länge ska du vara borta?:)
Tıll pa sondag =)

Stora kramar fran mıg, till alla er!


Skrivet av: anna

haha , förstår mig inte på karina. men jaja. Gud vad söt du är du ´hyr en dator fölr att blogga eller? så sött :D<33

2010-05-06 - 18:30:13
Skrivet av: julia

oh en fråga !! : har du hittat en piercing och satt in den ? SÅ SJUKT FINT !!! :DDDDDD såg på bilden i ett inlägg längre ner, du är väldigt brun och din navelpiercing är jääättefin, äntligen satte du in den. Skulle döö för en påiercing, nerå men måste göras. GJORDE DET ONT :(??? före eller efter

2010-05-06 - 18:33:29
Skrivet av: aa

vad läste du för språk när du gick i skolan ? :D

2010-05-06 - 22:12:28

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0