All I need to hear is your voice.

Heeeey partypeople!
Redo för en galen festkväll? Idag slutade vi 12 och då gick
jag ner på stan med emmy, yun och angelica. Efter ett tag försvann dem
och då var det bara jag och E kvar. Vi tog oss en onyttig lunch på sunes
och en fika på röda lyktan med B som E känner. Nu ska vi iväg
och sy lite i klänningen hon köpt, sedan korkar vi upp!


Igår när jag satt i rullstol, haha.

Hon skämde bort mig litegran, hehe.

Lunch
´
I know you love me, Xoxo/F


Skrivet av: t

tar du med dig mina skor ikv? =)

2009-04-30 - 15:28:36
Blogg: http://www.hortlund.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0