Thaiwok

Godkväll kära läsare!

Har faktiskt varit hemma en timme. Men jag har ingen motivation till att blogga idag. Ikväll ska jag ta mig en varm dusch, förhoppningsvis lite längre än 5 min, hehe. Jag ska måla mina naglar, kanske plugga lite, om jag finner någon annan motivation än den motivationen jag har till soffan och Marabou. Nu är Louise och Liam hära och ska laga thaiwok med oss, mums säger jag bara!




Kolla vad korthårig jag är. Jag är nästan inte ens snygg längre! DISASTER


Jag ser ut som en rysk skolpojke, hehe....


Skrivet av: Emelie

Men felice, jag tycker du är fin i kort hår också=)

2009-10-21 - 17:13:31
Blogg: http://www.emeliefridstrom.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

snygg tröja:) vart har du köpt den?

2009-10-21 - 23:23:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0