What doesn't kill us, only makes us stronger.

Jag har precis sett klart alla avsnitt av OC och jag är fullkomligt förkrossad. Det är komiskt på något sätt hur en serie kan få en att känna sig så känslomässigt inblandad. Eller att det på något sätt finns någonting med karaktärerna i den som binder det samman med verkligheten. Jag känner något speciellt för serier med drama, kärlek, men fortfarande så verklighetsfulla.

Deras liv är ingen dans på rosor, men vad som får mig att tro så mycket på livet är att det alltid ordnar sig i slutändan. Och visst gör det de. Vi kommer möta många motgångar i livet, ta fel val och göra saker vi ångrar, men det gör oss inte svaga. Det gör oss starka och beredda att kunna möta vad än framtiden har planerat för oss.

Idag är jag tacksam för livet, för kärleken, men framförallt för att jag insett att det är värt att våga om det känns rätt. Om du har hittat den som gör dig till en bättre människa.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0