Grant my last request and just let me hold you.

Godkväll!

Det är fest som står på schemat för kvällen. Dock så blir det nyktert för min del eftersom jag ska upp tidigt imorgon och packa. Planer lyfter vid 21.00 så vi måste vara ifrån piteå kring 19.30 tiden typ. Jag är så sjukt utmattad idag så att jag inte finner ord, men det som inte dödar, härdar. ALL IN IKVÄLL, med eller utan alkohol!


Skrivet av: amanda

var åker du ifrån arlanda? :) isf vad gör du på arlanda efter ni chekat in?

2010-05-01 - 19:48:19
Skrivet av: Anonym

skulle du våga tatuera dig därborta? =)

2010-05-02 - 08:39:02

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0