Life keeps getting in the way.

En av sveriges största bloggerskor har varnat oss om en ex-pojkvän som utsatt henne för misshandel och en hel andra rador med tradgedier. Jag har ingen aning hur denna psykiskt sjuka människa fick tag i min facebook och det vill jag nog inte veta heller.

Jag tycker att det känns en aning ironiskt att han försöker "få till det" med tjejer som har pojkvän. Eller försöker med någonting överhuvudtaget. Större del av sveriges tjejer använder idag bloggar som vardagsnöje. Så jag finner honom bara patetisk som tror att det finns någon som helst chans i världen att jag skulle vilja prata med honom eller överhuvudtaget träffa han.

Nåja! Ingen skada skedd. Jag tog bort honom från facebook, det är obehagligt att ha sådana creapy people på sin bok. Misshandel, våldtäk toch en massa andra sjuka saker. Vilka människor det finns alltså. Sinnessjukt!

Jag är smartare än vad jag ser ut. Glöm aldrig det!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0