17 år i staden.

Är vid mitt fulla tillstånd då jag säger att jag är missnöjd. Jag är så fruktansvärt missnöjd!

Men snart kommer vindarna vända och då dansar jag på rosa moln. Sitter och pratar med min vackra, fina, underbara och bästavän little.j

Vi pratar om framtiden och lite annat spännande. Snart är vi båda självständiga fruar med eget boende och förhoppningsvis man inom en snar framtid. Om allt går som planerat dvs..

Nu ordbajsar jag mest, så hejdå, ciao.



Utväxt-chejjeeeiijn.

Skrivet av: Tina Marklund

Allt löser sig! :)

2011-06-07 - 23:04:26
Blogg: http://tmarklund.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0