When you walk away, I count every step you take.

Är i mitt esse nu.

Har laddat upp med massor av bra serier och filmer så att jag ska ta mig igenom natten och dagen levande. Hade nämligen tänkt vaka eftersom min dygnsrytm är helt fucked up. Sa jag att jag sov till 16.35 idag? Skämmes.

Jag älskar att sova, för att jag älskar drömmarna. Måste iallafall se till att jag får en någorlunda dygnsrymt för måndagen som kommer härnäst väntar en härlig jobbvecka på 51 timmar. Det kommer nog bli tufft, men i slutändan är det så värt det.

Jag får kalla mig själv superkvinnan, för det är exakt så jag känner mig.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0