this is just a part of the game isn't it?

Mr henrik åkte just i väg med sin heta moped
och slalom hjälmen som han så snällt fått låna
av nisse satt på plats och till detta matchade han med
ett par rayban brillor. Hur coolt lät inte detta?
Vi har haft en bra kväll,fast varmt inne i mitt bastu rum
blev det. Och töntig som han är valde han att vi skulle se
harry potter. Så det har varit våran sysselsättning for tonight.
Harrypotter och slåss. Nu funderar jag starkt på att gå och göra
mig något att äta




4 av 5 toasters, tummen upp!

Xoxo/F

Skrivet av: tina

asså!!! hur fixade du bilden?! är det photoshoppen mån tro? snella, svara i min modeblogg hur du gjorde bilden, jetefin!!!! vill också kunna redigera!!!

2008-07-03 - 18:30:40
Blogg: http://www.tinaho.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0