centrum+jag=sant

Jag tror nog jag har varit i stan varje dag
dom senaste veckorna. Och även i dag
kommer bli ett stadsbesök men mina kära
pinglor rebecka och annika. Vi ska och fika
och sedan kanske små shoppa eller något
vi har även bestämt oss för en lägenhet det
blev en 3a mitt i stan. Det känns grymt skönt
så om man behöer något i sista minuten så
är det nära.Kvällen planer vet jag inte hur dom ser
ut funderar på att ha lite mys spa för mig själv
eftersom jag håller på att bli sjuk dessvärre
bilder av dagen kommer sen nu får ni se

Dagens outfit:


Dagens inköp:

Babyrosa mjukisbyxor från cubus
rosa spets trosor från gina tricot
rosa linne från hm

Update av dagen:
efter kyrkcenter gick vi ner på stan och mötte upp ullis där vi vandrade
runt ett tag och jag shoppade litegrann. Direkt efter gick vi till kvantum
och handlade inför morgon dagen så här kommer menyn se ut



xoxo/F

Skrivet av: isabell

åååhh den där parfymen luktar så himla gott! :D

ha det bra

kram

2008-06-19 - 19:25:41
Blogg: http://modebelle.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0