What a lovely day

Hade tänkt gå och lägga mig och se en film nu,
en liten update från dagen har legat ute och solat mestadels
av tiden så länge solskenet varade iallafall. Kocken i huset fick
för sig att laga hamburge tallrik till alla och fet som jag är tryckte jag
i mig en sådan men gott var det.Sedan efter det har jag städat hela huset
dammsugit skurat även typ sanerat mitt rum på minsta lilla fläck har helt
enkelt inte haft något annat för mig. Kring 7 tiden åkte jag och träffade karin
och emmy, vi åkte och handlade för morgondagen det blir pastasallad,kexchoklad
coca cola och jordgubbar för min del.Sedan efter handlandet åkte vi
och åt på sunes karins favorit ställe hon är stammis där
 bara så alla är uppdaterade av det glamourösa livet
nu väntar min kingsize bed på mig
xoxo/F


image337
image338
image340image341



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0