It's times like these i wonder what i did with you?

Oj, det kommer bli en stor uppdatering känner jag på mig.
Jag slutade kring fyra och då åkte jag och handlade med pappa.
Sedan hem och börja med maten, det tog ganska lång tid och mycket
mat blev över. För att så många bangat i sista minut pågrund av saker som
kom i vägen. Men skitsamma, det var riktigt trevligt och vi hade
roligt och poppade och sjöng. Kring 9 gick vi till sdol där jag faktiskt hade
roligt men tycker att det var  ganska överskattat.Efter det kom ett par
partysugna killar och hämtade mig vi tänkte styra efterfest men då fanns 
ingen villig tjej? HALLÅ, E.F.T.E.R.F.E.S.T

Hade tänkt avrunda med lite bilder.


Sliten tjej efter jobb.


Jag fick en present av dom på elkedjan och på kortet stod det.
"Tack felice, du har varit så duktig och trevlig" Ändå stolt tjej, jag fick den nyaste
björn axén plattången, jag skrek när jag öppnade paketet.


Förberedning




Efterrätt

Bra stök tjejer.

Love you girls!

Block 44

bra drag



Marregirl ville tyvärr inte vara med.

I like the geekybrills. Dock tappade jag dom igår. Stor puss belöning utges
till den som hittar dom.

redo för partaj? dock smutsig kameralins.

JAG ÄLSKAR DEN.

Xoxo/F

Skrivet av: Carolina Berggren

Hos momme och morfar..

2008-11-22 - 18:16:08
Skrivet av: angelica

vems konto? knappast ditt skulle jag tro. haha, så töntigt att lägga ut en bild på det där.

2008-11-22 - 20:05:53

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0