you been closing me in, closing a space in my heart. I want to be free

Vaknade just, ligger och sneglar mot min marabou som ser alltför god ut.
Jag har kommit på en sak, istället för att äta godis och onyttigt kan jag ju äta
fruktsallad som jag älskar. Samt handskalade räkor,kräftor,pepper och vitlöks
salami.Jag ska försöka, så nu ska jag direkt gå och stoppa in choklad
kakan i skafferiet skriva pappa på den och sen ringa och be honom handla åt mig.
Nu eftersom jag har varit sjuk, har jag inte hunnit träna något heller.
Dåligt,riktigt dåligt.  Tror jag ska höra om jag får åka på pappas gym ikväll
och även  sola i solariumet dära.I morgon kommer Elida i'm dying to meet her,
jag har saknat henne så himla mycket det där är en kopia av mig.Och då menar
jag inte utseende mässigt utan vi klickar bara,det är underbart.


visst är jag duktig?


mysigt med fotbad nu på morgonen.

Xoxo/F

Skrivet av: Marielle

ahmen nååså söt du ÄR! I miss u <3

2008-10-16 - 15:32:27
Blogg: http://maarriielle.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0