you been closing me in, closing a space in my heart.

Kom hem för ett tag sen, fysik provet gick väl bättre än väntat.
Fast är ändå inte helt nöjd, jag insåg just att plugga kvällen före provet
inte är något bra taktik. I kväll blir det galej hos en speciell T, sedan får
jag se vart vi hamnar, så det kommer inte bli så mycket uppdatering i kväll
möjligtvis i natt.Lunchen i dag var vedervärdig, så jag yun och angelica gick
och åt på subland. Hade tänkt ringa en speciell gossipgirl nu.

tror det här blir kvällens outfit, vad tycker ni?




Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

grymt ful

2008-10-10 - 17:35:42
Skrivet av: T

Vad är grejjen med gossipgirl fascinationen egentligen?, den serien är juh riktigt b.. :/

2008-10-10 - 18:59:14
Skrivet av: erik

du är den snyggaste tjej jag sett adda [email protected]

2008-10-10 - 22:02:26
Skrivet av: jennifer

ofta ful, håll bara käft! haha,jag tänkte köpa den dära klockan faktiskt:O skit läskigt. Den var väll på rea 200kr?:)

2008-10-10 - 23:47:30
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/
Skrivet av: anonym

Du är jätte vacker Felice. Men låt inte andra trycka ner dig bara. Dom gör det för att dom är avendsjuka.

2008-10-11 - 10:24:32
Blogg: http://...
Skrivet av: Denise

Vart är ditt fina linne ifrån? :D

2008-10-13 - 21:10:39
Blogg: http://deniseandthecity.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0