the first time i saw you, i knew it was right

Oj, oväntad kväll igår verkligen.. Det kom mer människor än väntat
det var tänkt att det skulle vara lite cosy partaj.. och sen när det barkade på
folkan kom alla till mig. Men det var en bra kväll, som innehöll bra och trevligt folk.
Kring 2 tiden gick jag och petter från mig för att vi hade tappat bort alla, men sen
då träffade vi simon och erik som hade hittat en slang, så vi virrade in oss alla i den
och sällskapades in till stan. Där pojkarna sedan åt på sunes, vrålhungriga som alltid.
Kvällen innehöll även stampa med leroy och en efterfest.
Dock tog jag typ inga bilder, men här är några iallafall.


Myset

Daniel och julia hos Samir

Dansmaten

sådär ni ser ju, hade fullt upp med att ha roligt. Får höra
om någon annan hann ta kort. Lyckad kväll (Y)

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0