wildcats var det?

Jens länkade just en sida åt mig, där dom blivit intervjuade
och fotade i piteå tidningen.Det var riktigt kul att läsa,samt att dom gjort
 en liten miss "Jens persson 14 år" haha.Dock hade han blivit förknippad
med sin lillebror, men jag tycker det här är bra killar.
Keep the good work up, det är inte alla dar man är på framsidan av en dagstidning.



Klicka på länken under för att se artikeln.
http://www.pitea-tidningen.se/sport/artikel.aspx?ArticleId=3979954

Xoxo/F

Skrivet av: dennis

haha, fan vad tur att jag mailade till PT :) sen att dom kom var ju toppen på grädden :D

2008-09-16 - 22:16:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0