Belief makes things real, makes things feel, feel alright. Belief makes things true, Things like you,You and I.

Hallå dära godingar!
Just nu sitter jag i datasalen och ska påbörja mitt soarbete i religion.
Som dem flesta vet är so inte mitt starkaste ämne utan den svagaste.
Det är tråkigt och jag anser det är fullkomligt onödigt. Jag tycker att
om jag vill veta om olika religioner, krig eller vad det än gäller så kan
jag ta reda på det. Jag förstår inte varför det är någonting obligatoriskt.
Men nu är det slutpratat om det. Jag kommer laga mig egen middag idag
och då blir det något så simpelt som pasta carbonara. Jag måste nog åka
och handla med.



Xoxo/F

Skrivet av: Emma

Hej! :) Skorna du ska sälja nu vill jag jätte gärna ha, så du får 400 för dom om du vill! :D Hade tänkt köpa dom men jag hann inte med för storleken tog slut! Hör gärna av dig! :)

2009-04-20 - 17:24:23
Blogg: http://emmalarssoen.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0