Fest från Felice och M

EN SHOPPAHOLIC om I hate what you did to me.:
Asså måste bara få säga vilken superbra blogg!
Läser din blogg varje dag , alltid lika kul att få kolla vad som är mode nu eller vad som kan bli! :) jag tycker att folk som inte vet något om dig ska inte kommentera något dåligt om dig!
själv så beundrar dig , för jag tycker det är jättbra gjort eftersom då vågar säga vad DU tycker och tar absolut ingen SKIT!
Fortsätt i samma stil , för det här är då den bästa bloggen som finns!!!!

PS! när du berättar din Outfit kan du väl säga vilken affär man kan köpa kläderna/skorna?
Skulle vara superbra! eftersom jag tror många skulle uppskatta det! ;)

Modeisdelicious svarar: Tack för kommentaren och jag uppskattar det du säger.
Det är ärligt och rakt och jag älskar sanningen. Sådana som du är värd att synas
i min blogg för jag höjer det unika. Jag och M hälsar till alla partypeople och dem som
vågara vara dem dom är. A hälsar även med.


Yours truly /M, A och M


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0