Maybe I need som new adventures.

Hej hotties!
Jag hade glömt bort att berätta en rolig sak som hände idag
när jag gick på stan. Det kommer fram en superläcker kille
(jag har aldrig sett honom förrut) han ger mig en massa
komplimanger (framåt kille?) och sedan får jag hans telefon
nummer. Vem bär sitt nummer på lapp egentligen?
en storraggare skulle jag tro. Eller vad tror ni?



Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

men du har ju mitt nummer:) räcker it de ? :o

2009-04-28 - 22:21:57
Skrivet av: Herr T

Kul skämt att du lägger ut nummret hans och spyr galla på honom. Hoppas ingen i fortsättningen någonsin kommer att stöta på dig.



För övrigt så driver han bara med dig!



PS: Lär dig att censurera siffror och text bättre..

2009-04-28 - 23:48:02
Skrivet av: Anonym

Tycker mer synd om honom än dig, även om han obviously skämtade och blåste dig totalt

2009-04-29 - 07:28:38
Skrivet av: Simon

Konstig kille. Skulle inte idka samlag med dig ens om du bar en papperspåse på huvudet

2009-04-29 - 20:07:24

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0