You put me through a wain.

Yun om collie man:
Oj, jag är förvånad!
Är det så mycket snö nu redan?
Här regnar det typ för fullt haha.:P
Det är inte mycket snö nu tack och lov! ;)



Anonym om collie man:
bor du i luleå och jobbar i piteå?
Det stämmer =)


sara om
It's a new life,for me, and I'm feeling good.:
asså jag förstår inte riktigt hur din piercing sitter? mellan framtänderna eller? skadar inte det enormt på tandroten och tandköttet isf?!
Den sitter i den lilla hudfliken under läppen, haha:) smileypiercing kallas det.


Anonym om Röda naglar & ramlösa, kärlek.:
vars har du köpt din snygga klocka? :)

Den är från ur och penn =)


Anonym (
[email protected]) om ny piercing:
Har du gått till någon piercare och gjort den? i så fall vars?

Jag har gjort den själv, galen som jag är;)


Anonym om
svar på tal::
35 timmar på en vecka eller en månad?

Under 1 vecka.


Anonym
om dusch och städ:
kan du inte berätta mer om skolan och linjen?
Vad ni gör osv :)
Hm, vet inte riktigt vart jag ska börja, det händer så mycket. Men vi håller på med mönsterkonstruktion, syr olika plagg, jag har precis sytt klart en kjol och nu ska vi börja med byxor, tror dock jag ska sy ett par tights med lackimmitation på sidorna, jag kan berätta lite mer införligt sedan! :D


Skrivet av: Matilda

Oj, så du gjorde den själv! Gud vad läskigt, hur bar du dig åt egentligen? Hursomhelst så är det jättefint. :)

2009-12-14 - 22:35:13

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0