Ludvig Svartholm

Nu tänkte jag dra en liten update om dagen även fast jag inte
är i speciellt bra form. Iallafall så började vi 08.15 och hade
sedan 3 timmars danslektion. Efter det var det dax för
lunch och sedan 15 min mattelektion.Vi fick sedan
gå till christinasalen och veta om halloween priserna.
Efter det gick jag på kvantum med A och efter det på
stan med babyboy. Nu ska jag lägga och kurera mig
med dricka,gott och alvedon.


Mina gymnasieval.
1.mode och design 2.media 3.omvårdnads 4.handels 5.barn och fritid.

fan vad fet.


Jag hittade dessa superläckra shoes idag, dom ska bli mina.


osminkad och trött.

Xoxo/F

Skrivet av: angelica

Det har du rätt i, skorna var super snygga, vars hittade du dom? ;)

2009-02-02 - 22:12:06
Blogg: http://forgivemme.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Grymt bra val tycker jag !

2009-02-02 - 23:52:22
Skrivet av: Anonym

hur lägger du in biler från mobilen till datorn? har likadan dator som dig men jag fattar inte :P

2009-02-03 - 07:20:54
Blogg: http://hannassamuelsson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0