Skönheten är hon. Odjuret är han.

Gårdagen i ord var, OUT OF CONTROL. Som alltid dock.
Vi började hos mig och sedan skjutsade pappa oss till stefan
där vi var hela kvällen och spelade ölspelet, sjöng kareoke och
dansade. Sen kring 3 tog jag en taxi in till stan med killarna och
tina. Vi gick och åt på bigboy och sen gick jag, hank och T hem
till mig och dog.. haha.


S och F.





puss



Mel och sara


jag och mel

oscar


Sen fanns det videos jag inte orkade ladda upp, hehe.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

felice, ta bort bilden på mig hos dig. haha

2009-02-22 - 17:52:03
Skrivet av: tina

sudda mig från bilden längst ner, jag ser ju inte hundra ut.

2009-02-22 - 20:07:25
Skrivet av: S

felice din jävel, ta bort bilden ;)

2009-02-23 - 19:27:30
Skrivet av: Anonym

HAHAHA äre danne jag skymtar :DDDDD

2009-02-23 - 21:39:11

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0