I never thought you could be such an idiot.

Gårdagen var helt klart lyckad.Och jag blev så glad av alla som
är så ärliga mot mig.Festen hos sjöberg var grymt kul och över mina
förväntningar.Han hade gjort ladan till ett "party house" haha.
Ena delen var dansgolv med strålkastar,dj bås,m.m.Och det andra
rummet var "sällskaps rummer" där det fanns bord och bänkar.
Bilderna kommer antingen ikväll eller så imorgon.Min mobil råkade
hamna i hortlax hemma hos min vän T.


Tack så himla mycket josefin.Vad glad jag blir när jag läser det dära =)

Xoxo/F

Skrivet av: Jossan

Du är då bäst! ;)

2009-01-01 - 23:37:59
Blogg: http://www.jooseeffiin.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0