Martin nievera - forever



lol om There's a few thing you should know.:
alltså, det är "ni FRÅGAR modeisdeliciuos SVARAR" Om någon skriver tex: "Avundsjuka är den finaste komplimangen man kan få !"

Då äre inte precis en fråga som DU ska svara på? Haha, så du skriver det bara i den här spalten för att visa upp dina "fina" kommentarer..?
Men det är ju inte jämt så att jag får kommentarer med frågor. Så då istället väljer jag ut saker jag har synpunkter på. Vad är det för fel att skryta med fina kommentarer. Det betyder ju bara att jag tar åt mig, man ska unna andra gott, men det kanske är någonting du inte gör.


Milly-  ([email protected]) om Nu styr jag upp detta!:
Fin blogg du har!
allt bra med dig idag?

Jag la till dig på bloglovin'
gör gärna detsamma om du tycker om min blogg :)

Kram!
Tack så mycket. Allt är  bra med mig:) Jag lägger till dig senare.


Johanna om städning och nattbad?:
Alltså Felice, jag fattar inte vad det är med dig och Liam? xD Jag har skött han åt Lollo sen igår och ska ha honom till imorgon, jag är less honom redan efter tio minuter! Haha
Jag älskar liam, han är en sådan glädjespridare och så sprallig, jag blir så glad av att ha honom i närheten.


Malin om He's just not that into you:
Går den att hyra på hemmakväll eller måste man ladda ner? =)
Jag vet inte, den går säkert att hyra. Men jag hittade den på min systers dator :)

XOXO


Skrivet av: Anonym

ATT man orkar bry sig om allt alltså.

2009-06-29 - 17:30:20
Skrivet av: bella

var kan man tatuera sig i piteå? :)

2009-06-30 - 02:53:05
Skrivet av: Ingen du känner, men som kollar in din blogg ;)

Har du en lillasyster? :) För jag såg en liten tjej som var grymt lik dig :)

2009-06-30 - 14:46:00

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0