The fray - look after you

Godmorgon!
Solen skiner, så jag funderar på att åka hem till daddycool och sola. Känns som att brännan behöver bättras på eftersom jag är likblek nu, hehe. Igår storstädade jag mitt rum, såhär fint blev det.

Resultat:


mitt kvällsfika















Lite rörigt i sängen dock. Kan bero på att mina sängkläder är på skolan.

Xoxo/F

Skrivet av: Sarah

När du håller på kanske du kan schamponera hundarna så att de får springa ute och lufttorka - så slipper jag göra det? ;)

2009-06-18 - 13:19:23
Skrivet av: svar på tal?

vars har du köpt bänken och spegeln du har i ditt rum? :D snyggt!

2009-07-20 - 20:37:49

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0