Giving you a reason to leave.

Jag hade tänkt välja ut några frågor som ni ställer varje vecka och
besvara dem här. Glöm nu inte att ställa frågor så kanske jag väljer
ut just din.



Anonym om "Det är inte mitt fel att alla killar vill ha mig":
inte så mycket till mysterium, alla vet nog vad du gjorde...


Det var kul att du visste vad jag gjorde. Kan du berätta tack? För jag antar att
du inte var med? :)

julia om Fint väder och grillat.:
men snygg kjol! vars är den köpt?

Kjolen är från Gina Tricot

Anonym om Onsdag:
Vilken storlek har du på din gråa jacka? =) har ungefär samma storlek som dig och jag tänkte köpa mig en sån.

Det är storlek 34.

Xoxo/F


Skrivet av: Elaola

You're a fine ass women!

2009-03-28 - 17:51:04
Skrivet av: Elaola

You're a fine ass women!

2009-03-28 - 18:12:34

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0