what a wonderful morning..

Har just varit ner på stan en sväng och återlämnat ett par jeans
åt mamma. Gick även förbi ur och penn så dom skulle kolla upp
min klocka men jag skulle komma förbi om ca.1 h så jag gör det.
Nu ska jag, Louise och mamma åka och handla och kolla runt
lite.



Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

vilka internet sidor brukar köpa kläder på ? :)

tack på förhand.

2009-03-03 - 15:53:07
Skrivet av: sofia

Vars köpte du kjolen?:)

2009-03-03 - 20:39:01
Skrivet av: Carolina

Ja, vars köpte du kjolen? Skit snygg. du borde börja skriva vart du köpt kläderna du har på dig, har sett en massa fina kläder som man blir sugen på att köpa :) haha.

2009-03-18 - 14:58:37

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0