Nothing taste as sweet as what I can't have.

Hola!
Jag och macke vaknade kring 12 tiden. Då klädde vi på oss någonting somrigt
och gick upp till min moster. Där satt vi och solade och pratade med moster och
mamma. Vi fick även se lite breakdance av william. William och hans kompis
vart väldigt facinerad vid markus tatueringar och försökte klösa bort dem för att
dem trodde det var fake, haha. Sötungar! Jag tänkte uppdatera lite från gårdagen
också. Jag och angelica promenerade in till stan, satte oss på nodo och fikade
samt pratade. Det var en riktigt mysig kväll, och sedan fick jag sällskap av
macke på hemvägen.


När damen väl kom till mig så slocknade hon i min säng.



Min älskade chai te

I love you!

sedan hade vi romantisk middag när vi kom hem.








Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

röker du ?

2009-05-16 - 16:44:07
Skrivet av: Anonym

"Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.

Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas."



Du måste ju hursomhelst godkänna dem själv?

2009-05-16 - 17:50:15
Skrivet av: linnea

är markus din pojkvän?

2009-05-16 - 22:36:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0