Everything has change

Skrivet av:
vad betalar du för din lägenhet per månad? betalar dina föräldrar eller betalar du själv?
Min hyra går på ca. 3527 kr per månad, pluss el på det, så ca 4000kr. Jag betalar allting själv =)

Skrivet av: j
hur ska du försörja dig?
bor du själv i lägenheten? :)
Jag arbetar ju, så på det sätter försörjer jag mig. Jo och jag bor helt ensam i lägenheten =)

Skrivet av:
Har du med dig moppen dit eller åker du typ buss?
Jag åker buss :)

Skrivet av: Josse
Trivs du på din gymnasielinje? Vad har du för jobbplaner i framtiden? :)
Jag trivs superbra. Och inom framtiden så vill jag nog plugga psykologi och bli psykolog

Skrivet av:
om du nu är så "rik" som du påstår att du och din familj är, varför ser din lägenhet i luleå ut som skit? har man pengar brukar man ju oftast lägga det på hem osv..
Haha! Är du en fullständigt störd männsika eller? Har aldrig någonsin påstått att varken jag eller min familj är rik. Min lägenhet är i jättebra skick och sen har jag inte lyckats få upp alla saker än medtanke på att jag har ett heltidsjobb och går i skolan samtidigt, så I hope I wont here from you again BIATCH!

Skrivet av:
om du bor nu bor och pluggar i luleå, hur gör du då med jobbet som är i piteå?
Jag pendlar med buss:)

Skrivet av: marre
rivs du bättre i luleå än i piteå?
Utan tvekan. Det är ett av dom bästa valen jag gjort i mitt liv =)


Skrivet av:
hur mycket pengar kan du lägga ner på kläder och smink nu? tänkte eftersom du måste ha till mat, toapapper och sånt, plus räkningar. hur mycket tjänar du och hur mycket får du över per månad?
Iprincip som förrut, kanske lite mindre, men ingenting jag märkt av än. Tänker inte berätta vad jag tjänar, men jag har så att det räcker över och lite till=)

Skrivet av:
trivs du på skolan? vad har du tänkt att göra efter du har slutat skolan?:)
Jag trivs superbra på skolan. Och efter skolan så ska jag nog plugga psykologi :)

Skrivet av: Julia
Vad tycker du om svininfluensavaccinet? Har du tagit? Om inte, ska du eller ska du inte ta?:)
Jag tycker det har blivit en sån stor grej av det, vilket gjort mig väldigt nojjig om att ta vaccinet, såg en tjej som började gå baklänges.... Så det lär nog inte bli något vaccin för mig.

Skrivet av:
röker du?
Nej, det gör jag inte. Kan hända om jag festar, men inte annars!

Skrivet av:
hur mycket känar du?
Som jag skrev där uppe så tänker jag inte ta upp hur mycket jag tjänar, men jag klarar mig.


Skrivet av: marie
Vem umgås du mest med på fritiden? :)
Vem umgås du mest med under skoltid? :)
Vad har du för favorit dryck?
Favorit mat?
Snyggaste killen i Pite/lule?
Nu i luleå så umgås jag nog mest med Linn på fritiden. Och under skoltid så är vi ett litet gäng, jag, josefin, frida, klara och Linn. Min favorit dryck, hm.. får man säga alkohol? nä, skämt och sido. Det är nog fanta eller loka. Favoritmat är nog kinesiskt eller thailändskt. Har inte hunnit se så många snygga killar i luleå, men det finns några stycken och en speciell.


Skrivet av:
hur lång är du och hur mkt väger du?:) bra blogg!
Jag är 166cm lång och väger ca. 48kg


Skrivet av:
jag funderar på att börja gymnsaiet i luleå men vet inte om jag ska pendla eller bo dära, bor nu i piteå. hur gjorde du först? pendlade eller skaffade du lägenhet direkt?
Jag började med att pendla, men insåg sedan att det tog alldeles för mycket av min tid och energi. Pendlade lite mer än en månad.

Skrivet av:
Vad betyder TTYL?
Talk to you later

Skrivet av:
haha vilka loosers hoppas livet i lule leker.
Blogg: http://stekhet.com
Livet leker :)
Skrivet av:
hur många besökare har du på ett ungefär varje dagh? :)
Det är väldigt beroende på hur mycket jag uppdaterar. Men ca 2500-3000st=)

Skrivet av: erika

snyggaste killen i Luleå är utan tvekan min alldeles egna karl :)

2009-11-11 - 00:45:14
Blogg: http://erikaeklund.bubbleroom.se
Skrivet av: jossan

bara plugga på om du vill bli psykolog, mvg i nästan alla ämnen. sjukt tufft. Jag hoppas verkligen att jag själv klarar det

2009-11-11 - 11:06:41
Skrivet av: Anonym

166 cm och väger 48 kg? de betyder alltså att du är underviktig. jag som såg dig på stan och blev förvånad över hur rund du var. men det är fint med kurvor!

2009-11-11 - 16:16:43
Skrivet av: Anonym

du kan ju omöjligt betala 500kr för el? En 3a går ju på 250kr för hushålls el...

2009-11-12 - 15:07:14
Skrivet av: Anonym

Jävla idiot som kommenterar Felices vikt! För helvete! Ge dig människa lilla. Däremot är det omöjligt att ha heltids jobb och gå skola babe. Men du har DELtids jobb och går skola :) Du gör det riktigt bra!

2009-11-12 - 15:57:06
Skrivet av: Anonym

hej!

Blir lite förvirrad. Du säger först att du pendlar mellan piteå och luleå till jobbet men att du sen inte gör det? Varför bor du ändå inte i Piteå om du jobbar där?

2009-11-19 - 14:19:10
Skrivet av: Emelie

du kan ju omöjligt betala 500kr för el? En 3a går ju på 250kr för hushålls el...



2009-11-12 - 15:07:14



Måste bara svara på den, vilken jävla idiot, el går ofta inte på 250 kr! Oftast på tusen spänn eller mer! Själv slösar vi pengar på el för typ 2000-3000, vet inte vad du bor i för fattig hus, men 250kr no way. Isf har ni ingen tv, dator eller lampor tända. Felice gör de bra om hon hamnar på 500kr!

2009-11-19 - 14:57:06

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0