you love me, but you don't know who I am.

Sa wat dee, amigos!

Dåligt på uppdateringfronten, men ni överlever :) Igår jobbade jag ju somsagt, precis som alla andra dagar, hihi. Efteråt hade vi personalfest i en lägenhet ovanför restaurangen. Vi dansade, åt thaimat, skrattade, de lärde mig prata thailändska, det var helt flippat, med vissa saker som jag inte kommer nämna i bloggen. Men thailändare är helt galna kan jag bara säga, på ett bra sätt förståss. Jag var redigt mao(=full på thailändska) och idag så mådde min kropp som den förtjänade. Men 1 vecka av jobb, 35 timmar sammanlagt så måste man få roa sig också.








underbara!



Babe!


Skrivet av: LINNJDUUUUDE

Haha ohgud ja! Inget snack om saken, they know how to party! ;)

2009-11-16 - 11:06:04
Blogg: http://jfsn.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0