I väntans tider..

Nu sitter jag på biblioteket. Är hära och ska låna en bok, denna gång blev det Sophie Kinsellas "En shopaholic i väntans tider" spännande. Har insett att allt bussåkande är så otroligt tråkigt, så jag ska försöka underhålla mig med en bok och se om det fungerar. Kanske blir ett freak och börjar läsa twilight böckerna med, hoppas inte!



TTYL


Skrivet av: Anonym

Felice, läs första boken istället. Den är bäst! The secret dream world of a shopaholic :)

2009-10-05 - 18:11:43
Skrivet av: minna

Hej! Vet du några bra hemsidor där man kan beställa snygga skor? Skulle vara tacksam för svar :)

2009-10-05 - 20:07:46
Blogg: http://minnnaalindgren.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0