We be free together, baby.

Yun om Operation - storstädning:
Mysigt värre;).
Saknar dig<3

Jag saknar dig också baby!  


Anonym
om Gå upp i vikt?:
Fan vad du verkar fa mycket skit i bloggen, det varkar som att du inte tar at dig och det ar skitbra.
keep it going

Tack! Sådana kommentarer värmer verkligen

 

Anonym om something is really wrong:
hur många läsare har du ungefär?

(snälla, svara. är nyfiken)

Har inget exakt antal.  Men ca 2000-3000

 

Frida om Beslutsångest.:
röd:) vars kommer jackan ifrån?

TEAM SPORTIA=)

 

emma om Beslutsångest.:
hej felice! ;) Jag har bara en fråga; röker du. För jag såg dig igår på stan.
Och då gjorde du det. Men det skulle vara jättesnällt om du svarade på den här frågan!
kram

Hej! Nej vanligtvis inte, men det händer att jag smakar:P

 

Anonym om Innuti dina andetag.:
fint ens när dina jeansleggings är typ trasiga på röven så man ser typ hela ditt lår :O dags att köpa nya?

Kul att du lägger märke till onödiga ting och spanar in min röv, säger ganska mycket om dig, Puss!

 

ida forsberg♥ om Symphony:
vilken storlek har du på kavajen ? :)

152 eller 164:)

 

 


Skrivet av: Anonym

eller så var hålet typ 50 cm i diameter så de var de enda man såg , :O

2009-10-05 - 15:58:33
Skrivet av: sofia

JAG MÅSTE FÅ VETA, vars har du köpt din långa svarta kofta? den e så himla fin!!

2009-10-05 - 16:58:03
Skrivet av: trogen läsare

feclie, jag verkligen älskar din blogg. du är så stark..och vacker!

skit i alla kommentarer som trycker ner dig! du är min förebild.

kram

2009-10-05 - 17:50:39
Skrivet av: hanna

ska du inte skaffa ny design snart? :)

2009-10-05 - 20:36:01
Blogg: http://hannawennbergs.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

jag undrar fortfarande vart du köpt din gråa stickade halsduk.. :)

2009-10-05 - 21:07:51
Skrivet av: Jag

Asså jag undrar hur du har fått alla jobb? asså hur fick du det förstaa?

2009-10-05 - 21:56:32
Skrivet av: Anonym

kul att du tog bort "rövinlägget"

2009-10-06 - 11:59:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0