But I just found someone special, and it's really someone special.

Hallå alla mina fina läsare!
Det har varit dåligt med uppdatering pga att min minidator har kraschat, men som tur är, har pappa lovat mig en ny. Igår var jag iallafall med min nya klass på vallen (i luleå) för att lära känna varandra och som att vi gjorde det. Jag, Rebecca, Frida, Linn och Klara, satt och pratade om allting mellan himmel och jord, till klockan 3 på natten. Vi har även haft massvis med aktiviteter där vi fått sammarbeta och diverse.

Nu är jag hemma hos pappa och ska påbörja mitt vänskapsporträtt om kevin, eftersom det förra följde med datorn som valde att dö. Kul, jättekul!












sötis

Klara och frida

Tjejer!

Sofie och Mia!

TTYL



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0